Thursday, February 14, 2008

susu anmum

sekarang ni musim kawan2 aku kawin,
huhu, tumpang hepi la tgk member hepi,
kat msia pon ramai member aku kawin (mean bernikah n berdaftar)
yg dah nak masok anak ke2 pon ramai...hehe...
bg yg blom, kalo laki pening nak kumpul duit, ade yg wat loan..(tipu bank la diorang, aper lg)
hehehe...
tp yg kesian kat pompuan la...
time umur dah camni baru la pening nak pikir "dgn saper aku nk kawin?",
dulu jual mahal macam nak beli jet airbus...huhu...

ermmm aku nak citer pasal member aku sorang ni...
giler lawakkkkkkkkkkkkkk...
bini die pregnant dah masok bulan ke6 kot, (bini die member aku gak)
so die dgn ringan tulang nyer nak masak la utk bini tersayang,
ok..fine..die masak kat dapor sorang2, bini tgh x sihatkan, sweet la konun, hehe...
die masak ayam goreng n ayam masak kurma.
perghhh best...pukol giler bile tgh lapar2, mkn dgn nasi panas...hehe...
pastu diorang makan la sekali...

tibe-tibe bini die bau pelik yg x penah die bau selama 23thn die hidup,
die bau kurma tu lain macam dr yg normal, (aku rase sume org tau kan bau kurma)
so die tanyer la suami die yg tercinta tu...

"abang gune santan ape ni?"
"santan abis la"
"abis abang gune aper?"
"susu anmum"

wkakakakakakakakakakakkaka...
logic ker citer aku ni? aku pon x percaya n aku harap citer ni rekaan semata-mata,
tp bini member aku yg citer kat aku....
arrghhhhhhhhhhhhh giler member aku....hahaha...(meleleh air mata aku gelak)

dah la anmum perase coklat...

No comments: