Sunday, February 17, 2008

busy day

8am - bangun, mandi (masak air panas), bekpes mkn sosej.

9am - daftar program kuu (plan nak g time makan jer)

10am - jumpe auntie rose n datin ape ntah name die bini ambassador yg baru. die blanjer la mkn shaurma. (datin tu bole tau aku ade prob) .....shit.

12pm - balik hostel. ade mkanan lagi, kuu nyer program. hehehe.

2pm - dengar ceramah program kuu.

3pm - pegi teman member aku cek duit gune card member die, card bank die hilang.

4pm - teman die makan kat mcd, aku mkan fish mc. tp xder rezeki beger aku jatoh atas lantai.
kelepap bunyi die. nampak dunia aku kelam n trus gelap. (ape la salah aku hari tu).

5pm - pegi dewan kat university aku, tgk member aku perfome utk chinese new year. die suruh aku dtg tgk die jd bruce lee. hehehe. ade la skit.

6pm - dengar ceramah kuu lg. yg paling penting adalah makan lagi. hehe. kuih seri muke. sedap.

8pm - pergi men badminton. sedih. patner aku busy. so xder sape nak main dgn aku.

8.30pm - pergi indoor, main futsal. letih giler.

10pm - balik hostel, ade makanan kuu lagi. aku xle go nak mkn. ks kat member aku yg sudi datang menziarahi aku kat bilik malam tu.

11.30pm - member aku DJ kat club ajak clubing. dpt discount tiket murah skit. hehehe. (party reggae pulak tu)......................jah rastafari..................

12am - ermm still menimbangkan nak pergi ke xnak, dah lame x pergi, pintu bole buka lagi, mama hari ni baik dgn aku.

1am - lepak dekat dapor teman member aku hisap rokok n.........mateku kuyu.

2am - aku x sedar.

No comments: