Monday, February 25, 2008

pity eduardo

ermmm sian dgn mamat gunners ni.
walopon aku rival gunners, tp sebab semangat kesukanan,
aku rase kesian jugak kat die.

gilo apo! kaki patah kne tackle...
rase mcm bahaye gile men bola...
padahal dr kecik benda tu la yg aku men.
tp skang aku pon kurang men bola kat indoor.
yer la..yg men pon mcm nak patah kan kaki aku.
mcm nak menang worldcup, final worldcup pon x terok mcm bdk2 ni men.
x kesah la pt ker, futsal malam sabtu ker, sume men mcm org giler.(penoh semangat acteli).
hehehe...ker aku yg lembik aku pon xtau. kekekeke.
dlu aku men dgn membe aku terer2 gak diorang, wakil daerah n negeri pon ade.
lagi best jiran aku nyer anak, dah men utk national team, aku tekejot gle dengar bapak aku citer.
budak tu skang training kat uk, all team la, under 17 aku rase.
dlu die slalo tgk aku timbang bola. ntah2 aku ni sumber inspirasi die.
wkakakakaka...

ermmmm. bagi aku play football 4 fun n enjoy. bukan nak menang cup ker ape.
mcm eduardo xper, profesional, medical care free. aku rase dpt pampasan jugak kot.
mmg bahaye men bola ni kalo nk pikir2. tp nak wat camner.
bolakan sukan number 1 di tanah melayu. kne la tau men skit2. kalo x jd gay. hehe.
injured tu biase la, tp xder la men ganas sampai tackle kaki org mcm menyabit rumput.
tu yg patah kaki. huhu.

so aku men badminton skang. hehe.

No comments: