Monday, February 25, 2008

sorethroat

pg td punyer la sakit tekak aku.
nak bgn pon x ble.
aku ponteng la clas utk hari ni.
badan aku panas giler, aku mkn la ape ubat yg ade.
budget lepas lect nak g policlinic mintak mc.

b4 g lect aku telan la ubat byk skit.
time jalan g lect pon aku rase mcm terbang.
abis lect trus g poli.

1st prob - medical card aku pulak hilang.
dah la pening. tambah 1 prob lg, tambah lg pening. arrghhhhhhhh. tension.
seb bek jumpe warih aku. die tgh teman bini die sakit nak jumpe dr aku rase.
die ckp bole wat buku baru kat counter tu. terus aku try tanyer makcik tu.
alhamdulillah boleh. sekali shitttttt. student card aku tinggal. arghhhhhhhhhhhhhhh.
lagi sekali lucky day aku, makcik ni ok, die consider ble wat tanpa student card.

pastu aku beratur la. ade la dlm setengah jam.
biase la dr sni. pemalas. die ckp time die dah nak abis. wtf. xkan nk dtg esok.
aku dah la tgh penin ni. aku x kisah sangat pasal sakit ni. paling trok pon mati. hehe.
tp nak bayar rework tu lagi wat aku jd sakit.

2nd prob - aku sempat masok jumpe dr.
wat cekup semua. ok dr ckp nak surat insurance. arrghhhhhhhh.
1 hal lg. aku x bawak. mne la aku tau. coz kalo ade medical card yg lame tu xyah bawak.
die ckp xle ks aku ubat free. ye la, bukan aku nk pon.
pastu aku mintak mc, so die cek temperature aku. xder la tinggi, aku dah mkn ubat pagi td.
die ckp xle kasi coz temperature aku x tinggi sgt. aku mmg dah down dgr die ckp mcm tu.
aku slowtalk dgn die.
aku ckp aku sakit, bukan wat lawak. n aku nk mc tu.
die tgk muke aku lame gak. die kasi la sehari. kesian tgk aku tebatok2 kot.
seb bek. kalo x terbang duit aku lg.

shit esok kne g clas.

No comments: