Thursday, February 14, 2008

baby ivory

aku ade tanam pokok,
boring2 xder wat paper,
petang2 bole la siram pokok aku dgn teo semalam yg x abis minum...hehehe...
aku tanam die time aku baru sampai sni..summer baru ni..
anak benih pokok ni pon member aku yg kasi,
sebab member... aku tlg la jagekan, ikutkan hati malas gak nak bercucuk tanam lagi,
nak beli tanah la baja la, seb bek pasu lame ade lagi..hehe..

rumateku2 la yg kasi name kat pokok aku ni,
die namekan pokok aku 'baby ivory'...hehehe...
aku ok jer...ade gak name pokok aku, kalo aku boring ble panggil name die.
symptom ni berlaku jika terlalu boring keseorangan...lonely...hehe...

''baby ivory haus erk, dah lame x minum yer, jap uncle kasi air k"
tu la luahan aku kat die slalonyer...kekeke...

dulu baby ivory ni ade abang n kakak,
tp time summer xder sape nak tlg kasi diorang minum,
so diorang telah pulang ke pangkuaan ilahi, dengan seksa nyer..
kesian akak n abang die mati kering xder air, 2 bulan xder org siram,
sedih gak la aku...dr dalam tanah(biji benih) sampai tinggi pinggang aku jage diorang,
tp nak wat camnerkan dah ajal...sedih aku time baru sampai kat bilik...
baru nak 'bermesra' dgn diorang...hehe...

tapi xper skang baby ivory ade...(tp member aku yg ks benih tu nak amik kot).

No comments: