Tuesday, November 18, 2008

sorok

last month aku witdraw duit lebih...
usd turun skit...so duit aku dlm bank lebih skit dr kenormalannyer...
agak tebal jugak wallet aku hr tu...
n aku pon wat budget nak gune half n simpan half lg...
konun nak save la...xnak terover pakai...
nnt budget lari...
dgn macho n bergaya nyer aku pon simpan la duit tu...
tp simpan aka sorok...
if aku x sorok n senang nak amik duit tu...
kompem sekejap jer la...

so aku ingt nak sorok kat tempat yg biase aku simpan...
celah-celah baju...tp hari tu aku bole mengada-ada plak...
aku pikir xle simpan sini lagi...dah jd port biase...
aku pon tukar la tempat len...
dengan harapan aku susah nak amik duit tu...
jadi lame la skit bertahan...hehehe...student life...
n aku pon berjaye mennyorokan duit tu...
dengan seselamat-selamat nyer dr aku amik...
duit tu pon berbahagia la kat situ tanpe sebarang kerisauan aku nak amik die...

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii...i really have a big big big problem rite now....
duit tu aku x jumpe sampai sekarang...
jap lagi member aku nak dtg mintak duit fotostet...wtf...
mati la aku...
aku dah cari dekat sejam...sampai nak maigren aku rase...
rehat jap...ni yg aku merepek kat sini...
rumate aku plak bantai gelak kan aku...bukan nk tlg...
hehehe...camner die nak tlg...aku yg simpan...

mintak-mintak esok aku bgn tido aku dah ingt...
ke malam ni dlm mimpi ker...

sh*t btol la.

aku ''naz, pinjam aku seratus, nnt aku bayar''.
aku dlm hati ''kalo jumpe la duit aku tu naz, if x jumpe next month la aku bayar''.

No comments: