Sunday, November 30, 2008

mendung

huhuhu...

ape nak dikata?

minggu ni mcm2 bad news utk aku...huhu...

ermmm...

friday - aku ade poblem dgn member aku (silap aku kot)
saturday - member aku suspected HIV
sunday - member aku meningal coz by cancer

ermmm...member aku yg meningal tu 1 sekolah men dgn aku...
cun gak la...pengawas sekolah merangkap pemimpin pelajar....
so mmg slalo la die memimpin aku...sound aku kalo x paka tie...
tp die mmg baik, sentiasa senyum jer...
time sound aku pon ckp bek2...huhu...
pastu time matrix pon same dgn aku...
same tutorial lg lak tu...mmg aku slalo tgk minah...
tp pas matrix die g upm...n berpisah la kami...
pastu family die pon pindah g kl...

acteli die ni jiran aku gak...selang 3biji rumah...
mak die slalo dtg umah aku amik jering...
n slalo gak la mak die repot kat mak aku...
aku kaco anak die...hehe...nak wat camner...lumrah alam...
laki kaco pompuan...hehe...tp tu rekaan jer...
aku nk ckp dgn anak die pon segan...
aku slalo lepak dpn umah die sampai pagi bute...
sbb rumah member baik aku sebelah umah die...
so mlm minggu mmg kitorang gelak sampai pagi la...
maner macik x panas...huhu...

tp nak wat camner...dah ajal...
aku pon x sangke...mude lagi beb...
yg aku ingt arwah ni...
comel, baik n slalo senyum...huhu...
n aku dgr dah nak kawin...camner la boipren die...
relax jer la bro...
yg patah tumbuh hilang berganti...
mne tau jumpe kat syurga...cinta sejati...forever n ever...

alfatihah utk arwah junriati bt. yaakob (18.09.84 - 30.11.08)
semoge roh nyer dicucuri rahmat n ditempatkn dikalangan org yg beriman.

No comments: