Thursday, November 27, 2008

allblacks

member aku sorang men rugby peringkat negeri(simferopol)...
best giler...every week g jln2 kat tempat len...
tp ade match la...bkn g holiday...
so aku pon terase gak la nak join...
dah lame aku xmen, since last year aku rase...

ermmm...

tp yg sedih nyer...
ade sekali aku trun padang nak training rugby...
baru la aku tau aku dah xle men, x fit lansung...
aku tgk member aku training dgn russian perghhh...
takotttt...nak tecabot lutut aku tgk...
tp x tau la...
aku geram jer tgk bola tu...
rase nak men jer, tp takot injured lagi...
lutut aku ni dah kire expired.

member aku tu ckp men jer...
mne tau nnt coach ks men ker...
so aku folow jer la...
tp len yg aku dpt...coach tau lutut aku injured..
tibe2 coach suruh aku train awek russian...woha...
dah la cun...hehehehe...
so aku ajak la men passing jer...
aku pon bkn la terer sgt...
awek2 tu pon senyum2...waaa...aku plak yg blushing...
hahahhahaha...
utk mengelak kn kejadian yg x diingini dr berlaku...
(seperti awek tu mintak number phone aku, kekekek)
so aku pon suruh la die berehat...padahal br men 10minit jer...
tu pon baling2 bole, x gerak lansung...awek tu pon blur...

arghhhhhh...
lantak arr...aku nak tgk org men rugby...bkn nk cr awek...
aku g lepak kat tepi padang tgk diorang wat formation...
pastu men tackle...huhuhu...giler hebat...
mmg aku sedar diri la...
mmg xle nak men dgn diorang...
atlis nk kne wat fitness 3 bulan...
mne larat beb...
so pelamin anganku musnah la nak men rugby dgn member aku..

beberape hr pastu aku chat la dgn kawan kat msia...
die citer ayah die tgh tgk newzealand vs wales live kat astro...
waaaaaaaaaaaaaaa...aku excited giler...nak tgk gak..
tp nak wat camner...negare aku tingal ni...xder live rugby...
esoknyer aku g blk ronalzad...mintak tlg dload game tu kat torrent...
lg sekali citer sedih...xder pulakkk...xle dload game tu...

adoyaiiiiiiiiii...

nak tgk allblacks...
nak tgk haka...

No comments: