Thursday, April 9, 2009

gol ker? part 2

sambungan...

team gol ker?
park juzad - manager
wa - asst manager (supporter)

hari tu...
aku dgn park ju zad..
tlg la ks moral sapot kpd diorang...
ks tactics skit utk dioanrg..
tp mmg la cant be help...
diorang ni..join just nk suke2 jer...
so men tactics defend jer...

perghhhhhh...time tonement...
mcm x percaya seh...
bdk2 pompuan ni men lg power dr laki2...
ganas abis, x ingt mase depan lansung...
lari x tgk depan...menonong jer...
kalo ade tembok kat depan diorang, kompem da langgar.
yg takik kaki member slamber jer...
tolak2 xyah ckp la, aku pon tension tgk...
ade tu tendang bola lg kuat dr aku..huhu..
kene muke pedih...
ade yg siap tergolek2 dog g...

tp ade gak yg terer...
terer mcm laki...
ble tarik2 bola, wat skills...
respect gak la kat awek yg terer tu...
rs mcm nk ajak men dlm team aku...
hahahaha...

actelidah ade name2 player yg nk dserap dlm team aku...

striker - zara, eid n nana
defend - chelsea n fit
ultimate defend - anum

team ni kalo men dgn bdk laki pon ble menang...
4 sure arr...
terbaik...
mmg impress abis tgk diorang...

berbalik pd team gol ker?...
hr sabtu tu men 3 game...
2 draw, 1 kalah.
ok arrr.
game continue esok.

cik fitness mmg ultimate defend.
cik soul ok, tp sumtimes hilang arah. mcm tibe2 switchoff....hehe
cik jenol pemalu abis...
cik puteri gunug datok is d best, score gak la dlm cover2 ayu. hehe.

kol 2pm blk hostel..
ade bbq...
sampai jer trus aku tlg wat bara...
bdk2 len xle harap lansung...
dlu2 xnak masok pengakap...msok bln sabit merah...
skang nak on api pon xtau...
xper g...
time pannggang ayam pon xle...
hangus...mcm bontot kuali ayam...
so aper g..
biase arr..trus act mcm hero...
rampas tempat memanggang...
aku pangang la sume ayam yg ade...
dr kol 2 sampai kol 6 kot.
x duduk lansung...fatigue giler..

passtu...shit...
aku teluper...
mati...
luper music fes...
shit shit shit...
aku call melanau...
die ckp dah abis perform...adoyai...mati3.
malam tu aku blk jer blk...
pedih telinga kene kutuk...
xnak kawan la...
benci dgn aku la...
anti-social la...
senyum jer la yg mampu...
aku ckp sory la, luper beli tiket...huhu...

utk cover x g music fes...
aku wat la baik...
tlg diorang marinade ayam...diorang nk wat party plak mlm tu...
wa mmg dah letih abis...
tp kne join..
kalo x kompem kne kutuk g...
tlg defrost ayam, potong, marinade.
pastu lepak2 jual cong...
wat dose sekupang 2 kupang...(astagfirullahalazim)
thn kne tlg msk ayam...(ayam lagi)
party start dlm kol 10...
kol 2am aku dah goyang...
mate dah blink2...
kaki dah x rase...
turun bawah...blk member yg ade akuarium besar petiais tu...
diorang tgh tgk bola...
selamber jer mintak bantal...
letak kepale..konun nak lepak kjap...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

sedar2 kol 8pagi...

blk bilik...
dgr org gelak2...wkakakkakaka dlm blk...
ushhh diorang x tido lg dr semlm...perghhh...
aku pon siap2...team gol ker? dah call...game start kol 10am...
bdk2 ni dr semlam x tido...
men teka teki dr semamlam...giler bangang tekateki diorang...

zamir...pulau aper byk kambing?
ntah...
ans - pulau kambing kat tengganu

majid...polis ape duk atas pokok?
ans - special branch

hehe..mcm2 soklan bodoh n lawak.

thn aku g tgk team gol ker men.
kalah, xle proceed semi.
tp yg lawak nyer siap set game lg.
nway diorang enjoy la men kot. x kisah la kalah. huhu.
lunch time diorang sume break.
park ju zad ajak tgk kabadi.
wa dah letih n lapar.
terus blk.

badan letih giler n panas.
mayb sbb kat padang matahari panas tp angin sejok.
so rs mcm nk demam.
pale penin.
masok dlm selimut.
nk tetido...

tetibe...
ade org msg...
aduh luper...
kakak wat kenduri doa selamat...
sbb br kuar dr spital...
aduhhhh...
x larat giler...
tp ku tabah kn hati pegi...
sampai jer doa selamt dah abis...
terlambat...
so dtg mkn jer la...
layan la ns n lauk ayam sepingan 2...
lapar lagi, tp x larat.
mintk diri kat kakak...semoge sihat walafiat...
blk hostel trus tido...
perghhhhh...
x sedaar....
sedar2 dah gelap...
dah nk masok isyak...
bgn n trus kn activity everyday aku.
esok tu start klas oncology...(dah 3 hari pon)

huhuhu...
weken yg hectic.
waaaaaaaaaaa biler la nk study.

1 comment:

mamaAsyfa said...

erk,alamak...sorii edy.
nmpknye ktorg dah menambahkan lg satu ke-hectic-an tuk anda wiken tuh..
dhle men kalah,tak berbaloi btoi.
eisk2,rase besalah lak ;(
tp apepun, ktorg doakan semoga pertolongan & jasa bakti anda dirahmati Allah..

p/s - buat baik dibalas baik ;)
tp,buat baik berpada-pada kan?