Wednesday, February 11, 2009

mood sweet child of mine

rumate baru ku bw blk gitar...
die tgh sound cek, then decide nak beli ke x...
kalo die beli abih ler...
camner aku nak tido...
die dah la tido standed kol 4 pagi...

rumate ku kuar.

aku lonely jer kat blk...
seb bek dah topup dial up life...
ade gak kejer skit...
chat dgn cik siti wan kembang...
poyo lak minah ni...
pompuan ngajuk camne la nak ppujuk...
if laki ble aku ajak g makan jer...
pompuan skang sume diet...
mkn roti canai pon half...
half g ks kucing..takot gemok...
hehehe...

ermmm...
aku pon layan lagu guns...sweet child of mine...
teringt la kat pd yg indah dan permai tu...(pd=port dickson)
laut jer kotor skit...
coz byk sgt org bodoh dtg pd wat kotor...
(dah la kotor kan air, mlm2 wat benda kotor g)
n dato bandar pd tu pon x tau nak watper...
mkan hasil jer...
tlg la g bersih kan laut tu...
ks clean skit...utk generasi akan dtg...
aku rase kalo x jage...
lagi 10 thn...kompem jd mcm klebang melake...air mcm teh tarik...

aku tgh layan lagu guns ni...sambil try gitar rumateku...
so terimaginasi la zaman aku kanak2 ribena...
mandi laut petang2...10thn dlu cantik...
ble nampak ikan lagi...
skang jgn la hrap...
petang2 pas men bola ker, men gasing ker, men layang2 ker...
boring2...

"wei jom mandi laut,air pasang besar"..sorang member ks idea...
"jommmmmmmmmmmmmmmmm"..kwn2ku yg len...
mandi laut la kami petang tu...
port kitorang mandi len skit...
x mcm org luar nyer tempat mandi...
kitorang mandi kat tempat nelayan...
air cantik tp berbahye...arus kuat...
hanye yg expert jer bole mandi...
kalo x expert bole jer nak mandi...xder org marah...
tp takot x panjang umur jer...hehehe...byk gak yg terkorban...

emmm...
br ingt, sorang g best fren aku nak kahwin...dan bernikah!...
tp aku malang lagi...x dpt tgk...
die kawin aku x balik g...
die ni kire besfren aku time sekolah rendah...
gi sekola same2...
aku slalo nek beskal die balik dr sekolah...
aku bawak n die duk blakang...
hahahahhaha...
beskal die kaler purple...
time tu beskal die paling top la kat kg...ade gear...
so aku kayuh...die duk blakang...

satu ahri ni...
nak dijadikan citer...
kitorang mcm biase arr...br blk sekola rendah...
mmg la excited...sesi petang...
nak blk cepat...nak g men kat padang...
tgh dlm perjalanan pulang tu...
aku nampak gate umah uncle cine ni tebukak..
umah die ade sekor anjing kecik..mcm kancil...tp garang abis...
so aku pon da adrenalin rush...takot...biase arr bdk kecik...
member aku pon perasan..so die ckp...
"di ko kayuh jer laju2..jgn pandang umah tu"
sbb die ks semangat aku pon..ape g...
terus jer jd m.kumaresen...plg laju aku kayuh...
tetibe aku nampak anjing tu kuar lari ke arah kitorang...
aku nyer takot...perghhhh...
aku tutup mate...
aku bukak mate anjing dah dekat kaki aku...
wuyooooo...time tu mmg dramatic abis...
aku angkat kaki...lagi tinggi dr handle beskal aku rase...
sekali tanpe disangke...
member aku ni ks sepakan padu maut kat anjing tu...
huh..tp aku rase mcm terselamat dr mulut harimau...hahaha...
tercampak anjing tu...
bunyi anjing tu time kejar kitorang...."gong gong gong gong"
tp dah kne sepak padu maut jd bunyi len..."kain kain kain kain"
amik ko anjing jahat..jual kain la ko petang tu...
hahahahha....

tu la citer dgn member aku ni...
blk last summer hari tu...die bz kejer kat melake...
die kol aku..."di turun melake...aku payung sume...dtg jer"...
ape lagi..org nak blanjer la katekan...
aku g la melake mlm tu gak...hehehe...

tp bln 6 ni die dah nk kawin.
org rumah die ble tahan gak, cun n baik.
so sepadan la dgn member aku ni.
die mmg cool...time tendang anjing tu pon die ble senyum g.
hahahhahhaha.

aku x dpt nak tgk die kawin la.
adoyai. sedih ma.

ok tukar lagu blues....
lagu jimi hendrix...hey joe!...tp tukar skit...
hey pacat!, sory aku x dpt dtg ko kawin. hehe.

2 comments:

Anonymous said...

hahaaaa,
klaka giler entry nih...

sgt suke bace ini blog!

Anonymous said...

oit.. cite ni mcm aku panh lalui je..
haha..
anjing tu da dpt pangkat datok da beb..
haha..
newey thanks la.
ingt jgak ko ea..
slamt beb... take k..