Thursday, October 30, 2008

ketombe

pagi yg indah depan hostel.

sambil tgu member nak g klas kat semashka.

aku tertarik tgk bunga2 depan hostel aku... ade bunga matahari besar giler.

hari tu lg besar, mcm apam balik besar die. tp dah xder, adik2 die baru berputik.

sambil berfikir...best nyer jd bunga...cantik...cool...lepak jer...xde kaco org...

huhuhu...aku amik berape snap bunga tu gne camera member aku lg sorang.

di pagi yg hening melihat keindahan ciptaan tuhan. ohh syahdunyerr. (poyo again huh?)

member ku sampai...

question "wei naper rambut aku ade putih2 hah?"

aku "itu ketombe ler"

question again "wei nape aku ade ketombe?"

aku "ko baper hari x mandi?"

............................silent...............................

kami berjalan ke klas.

1 comment:

djambu puadovich said...

hehe...perghh...sekali update, berpuluh2 keluar ilham ni. lepas geram ke ape?