Tuesday, October 21, 2008

fitnah

ceritanya bermula dgn...

"anda meninggalkan seseorg yg anda sayang, disebabkan oleh seseorg yg anda suke, tp 1 day seseorg yg anda suke itu akan meninggalkan anda sbb die menyayangi org lain''

huhuhu...ape benda ni beb...

aku pon x paham...
walhal member2...
if org x kenal sgt xper arr kan...
ni dulu berpelok2, bersalam-salam, gelak ketawe same...
last2 aku dengar ada yg x puas hati...
ade yg ckp belakang...huhu...

ermmm...aku pon x tau sape yg btol...
yg kne fitnah kompem la nak cr sape yg wat citer...
wa cakap lu...xyah la bro...sampai mati pon x jumpe...
sape yg nk mengaku...
tu pon kalo jumpe org tu...
if dekat nk jumpe pon...citer kompem dah berpusing2...
a berkata ''ehh, i x tau, i dengar from cik B''
b berkata ''ehh, i lg x tau, i study jer, but i dengar from cik C''
c berkata ''ehh, i kat msia, tp i dgr from cik A''

hahahaha...if ade 100 org...berpusing arr seratus kali...
kompem x jumper nyer coz xder org nak mengaku...

''saya la sebenarnyer yg menfitnah awak...dgn ikhlas nyer''....xder skrip camni beb...
(if ade pon skrip camni, kompem die tau die dah nak mampos esok...nak mintak maap la konun)

bagi aku la...kes2 merepek camni...

kpd yg terfitnah tu...
cek2 la diri tu blk...mst ade reasons nape org nak citer kan...
mulut org biase arr...mcm mak joyah ckp...
mulut tempayan bole ditutup, tp mulut org busuk mcam tong sampah kalo x gosok gigi...
if ko wat silap skit jer...mcm2 la org ckp...
prob nyer bile tambah extra flavor tu...
"eh ko tau x, diorang kan....."
haa...mule la citer...start dgn word..ko tau x?...pastu mcm2 la flavor yg ade...
ade manis...xper la...ade masin...ade pahit...ade kari...ade tom yam...macam2...
macam megi mivina pijisat kopek tu...(shit..now dah mahal giler, lari budget gue nak makan)
tp yg xbest nyer biler org ckp...
"eh..diorang study sekali ker? beli barang dapo sekali erk? makan pon sekali kot?
ker diorang tido pon sekali gak????"....
haaa...bermula la fitnahl...

if mcm aku xper arr...jenis tarahal nyer...nak ckp paper2...ckp arr...
skit pon aku x amik port...hehe...

tp member aku ni sian gak la...yg terbabit pon member2 die yg agak rapat...
so mayb die sakit ati ker, tension ker...yer arr citer pong pang pong pang psl die...
aku yg member biase ni pon x sedap dgr org citer psl die depan aku...

n kpd sesape yg ade terfitnah sesape...
sedar la kawan...hidup kite ni sekejap jer...
byk lagi buku nak bace, byk baju n pinggan nak basuh...
ker korang ble basuh peti ais yg bau mcm stokin korang tu...
xyah arr wat dose kering...if nak wat dose wat la yg btol2 berdose besar...
ni ckp skit dpt dose besar...x berbaloi beb...
ingt lah sahabatku...seksaan akhirat itu benar, dan teramat la pedih...
(hehehe...aku terbace status ym ustaz...)

aku pon bkn la baik sgt...byk dose besar gak...
tp bab nak citer pasal org ni...letih arr...x thrill lansung...
if nak kutuk...kutuk jer face 2 face...wakkakaka...

n last kpd sesape yg x tau paper...mcm katak bawah kaca...
jgn la ske tanyer 1 dunia...
if x tau citer...or x puas hati...
tanyer la direct to tht person...
jgn la sampai ker embassy pon nak kne tau...adoyai...
embassy tu punyer la busy kat opis...kne plak melayan kanak2 rebena ni...hehe...
ermmm.. ape kate jumpe ker, call ker, chating ker...tanyer what happen acteli...
plz tell me the truth...
so kompem la empunyer badan ks real story...
if korang bestfren xkan la xtau die tipu ker x...
n if die tipu lantak arr, korang bkn rugi paper...
yg penting korang kawan...ni dah tarik muke...per citer?...

ok la...kpd kenkawan ku yg slalo berpikir...eh aku ni anytime jer ble mati...
ntah2 esok pagi...muahhahahahha...
so bermaaf-maafan la...sementara bulan baik x abis lagi ni...
...''maafkan la saya yg hina ini, sekirenye ade salah type paper, serious x sengaja''...
buang yg keroh...ambil yg jernih...
if baju tolak kat bundle...xyah buang...

ok2...aku dah lapar...megi mivina ku am cominggggggggg...

No comments: