Sunday, May 31, 2009

tunang orang utan

ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
free sgt sampai xle nk tido.
nak studi pon xde mood.
melepak jer.
ade la selak skit2 notes pediatrik.

slalo lepak n burak2 jer.
n now sume bz pkir nak posting kat ner.
aku x penah pikir pon lg.
lantak la.
ikutkan ati nk g jauh2.
tp family bising, dah blk jauh2, posting pon nk kne nek kapatobang g.
hehe.

rase mcm nk g sabah, sarawak.
dpt menikmati keindahan alam yg belom dicemari sgt.
dpt meilhat kindahan gunung-ganang yg menghijau.
gunung kinabalu the highest mountain in south east asia.
huhu.
dpt merasai kesejukann sungai yg mengalir.
wooooooooo...sastera giler ni.
n juge dpt berkenalan dgn gadis2 sungai.hehehe.

tp hari tu member wat saspen lak.
die ckp..
"die ko nk g borneo ker?"
"myb kot"
"ushhh ko siyes ker?"
"naper"
"aku dengar bahaye la sne"
"uik yerker? ape yg bahaye? orangutan ble gigit org ker?"
"x la"
"so"
"aku ade dgr ceramah, if ko nk g sne kne pakai underwear terbalik"
"wooooooooooooooooooooooo...apo bondo paki underwear teblk?, citer aper ni"
"kat sne ramai org wat black magic, if ko nasib x bek, mmg x blk semenanjung"
"oo, yer ker"
"btol wei, mau ko kawin org sne nnt"
"la sbb tu ker, xyah die nk sihir aku, aku yg ngorat"
"wkakakakakkakaka"

macam2.
xtau la nk ckp.
kalo jodoh nk wat camner kn.
kne lak mcm filipino skit. mmg x blk rombau.
hehehe.

ermmm...

ade member aku sorang ni nk tunang.
memang gempak la.
bertunang pon meriah mcm kawin.
hebat2.
die nyer hantaran nk kawin pon dah set.
hantaran jer lebih 50k.
perghhhhhh.
tekejot aku dgr.
kalo aku la pakwe die, mmg kurang luck la mak die.

"erm auntie setuju if hantaran kamu lebih dr 50k jer"
"oo yer ker"
"tu x masok belanjer kawin lg tau"
"oo, saya setuju jer auntie"
"gud2,bagus la camtu, xyah auntie nk explen g naper mahal sgt anak auntie ni"
"ermm tp under 1 condition la"
"oo, ape syarat die wahai bakal anak menantu ku?"
"ermm senang jer auntie, time sy bw hantaran nnt, saya nk auntie bungkus anak auntie masok dlm kotak, then kne balut cantik2, n jgn luper letak riben kaler pink. ok?"

wkakakkakakakakaka...
kompem.
mmg kne stroke auntie tu.
hantaran mcm jual anak. dpt la lawak salesman nk beli anak.
hehehe.

ermmmm br ingt.
member aku gak best.
dpt anak lord gak.
pastu mak mentua die ckp.
"ermm hantaran tu tepulang la kat kamu, pikir la logic berape kamu nk ks, yg kamu termampu"
so senang la member aku.
tp member aku tu tgk la sape awek die.
kalo dah standard die lebih 10k, die ks la 15k.
ble jer die nak ks kurang. mak mentua die bkn kisah pon.
tp die respek kt mak mentua die.
bertuah member aku.

...hehe...

boring la. men PES jap.

No comments: