Sunday, January 25, 2009

bt4 nite life

to late to apologize...
to late...
is to late...
huhuhu...
tgh dgr lagu one republic...

ermm...
ku lonely dlm blk...
rumate2 ku x blk g...
g dapo kosong...naz xder...
masok blk kosong gak...nyot xder...
majid ntah mne2...ckp nak masok blk aku...

adoyai..ingt nak study utk krok esok...
x jd ...krok cancel...cuti gong xi fatchoi...
xder pressure camner nak study...
dgr lagu...
tgk facebook...
nak chat xder awek yg on9...
nak mkn...ermm duit x amik g...mkn biskut lg mlm ni...

rase mcm free yg teramat...
tp mcm byk gilerr benda nk kne setel...
if nk citer, mmg boring nak menaip poblem...
poblem mmg byk...
xkan nk tulih poblem...
tersgt la boring...
tp aku ingt ustaz aku ks tau, kite xle ckp boring...
orang islam dilarang ckp boring...
sbb mcm la dah byk sgt amalan...
aku rase nyer susah nk jumpe org yg ckup amalan...
lagi2 yg mcm aku...amalan ape yg ade...
nak bace bismillah b4 mkn pon slalo luper...
adoyai...
huhuhu...mengeluh pon x baik nenek aku kate...

kalo la kat msia...
ushhhh...
word plg best sekali dlm b.melayu aku rase ialah 'kalau'
english 'maybe'
russian 'mozhetbit'
kalo la word 'kalau' ni x tercipta...
agak boring aku nak ber cerita...
yer ker...
ntah la...
ape aku merepek ni...

tp aku nk pakai gak word ni...

KALAU la aku kat malaysia, n9, pd, bt4, kat umah aku...
skang ni time nk g mkn malam...(kat umah da mkn)
kalo member dah gaji...diorang ajak g kl mkan...
huhuhu...mkan g kl...kne kuew tiau malinja skit...
kalo tgh bulan...ade wet lebih...ble g tgk wayang kat jj semban...
tgk la paper muvee midnite...bawa sweter...sejok...
blk wayang layan mcd ker a&w ker...
kalo x g mne2 pon...lepak bt4...sambil kne angin laut yg membayu...
layan lawak2 member yg mereleasekn perasaan kenkawan...
slalo nyer memecahkn perot n usus kecik...sampai sakit perot gelak...
meleleh2 air mate...hehehe...
siang kejer..tension...
malam la diorang nak bersosial...
mmg aku gelak jer la...mcm2 lawak...
tersalah ckp pon ble jd point...huhuhuhu...
kalo xder paper sgt...diorang g karaoke...
slalo aku x g...aku x reti nyanyi...
member2 aku dah taraf pelanggan tetap pusat karaoke...
so mmg pitching sume ok...sedap telinga mendengar...
kdg2 diorang g bowling, snooker, mcm2 la aktiviti malam.
aku jarang folow, coz masih dlm tanggungan family...
nak folow tiap2 mlm..mmg x berkemampuan...
nak ikut diorang, blanjer mcm anak dato...
x pikir mase depan...
tu x kire yg clubing g, bela 'anak ikan'...
so mmg high maintenance la member2 aku ni...
mayb sbb diorang stay dgn family aku rase...
kalo duk kl..sory la jack...
duit lu abis bayar duit kete, sewa umah, air, api, n makan.
duk pd, stay dgn family...gaji 100% wat anjoy...
mne member yg ingt future or dah penin nak pikir hantaran...
mule la menabung, ade la akaun asb...
n sememangnye aku respek diorang time g shoping...kalah pompuan...
mcm xder hari esok lagi dah...
aku nak folow pon agak segan...
kalo xder 2 3 ratus dlm wallet aku...mmg aku x folow diorang...
slalo nyer mmg diorang la yg topup paper utk aku...
huuhuhuhu..stuednt la katekan...

so aku slalo ajak member aku tgk bola jer la...
epl ker, la liga ker, eufa ker...mne yg ade live mlm tu...
tu pon ade yg beting, xbest tgk kalo x beting....hehehe...x paham aku...
plg kecik pon beting mcm bayar duit tiket...baru feel tgk...hihi...
ade member time men futsal pon nak beting...hahaha...giler per...
lari pon x bole...perot xyah ckp la...mmg syndrome cacing...
betting tetap betting.

ok la,nak dipendekan kemerepekan aku ni...
kat msia mmg ade nite life...
kat sni..,adoyai...mmg menyedih kan...
nak berawek, xyah la berharap...
awek russian? lagi la...
"na astanovki pazhalusta"...reti la aku ckp...
(mean = tlg stop kat tempat stop)
camner nak burak dgn awek russian...
die tanyer aku timun pon aku x tau aper...hehehe...
belom lagi soklan2 serius...

ermmm...kpd member2 msia ku...so jgn la marah naper aku xder awek russian...
hahaha...alasan...diorang x reti ckp omputih ma...

1 comment:

Anonymous said...

iskh3...
beruntungla kamu kerna sudah hampir2 mahu meninggalkan malam busan ukren nih xlame lg..
kami..???
wahh lambatt lgggg...
huuuu..
tp seronokla cerita malam2 kamu dimsia..
rindu msia sudah....