Friday, December 5, 2008

apazdal

aku "izvnite mem"

mem "pacimu apazdal?"

aku "uminiya problema kagda padajdu mashud"

mem "sheto problema? eta ne maya problema, tee zenaesh kagda nacal klas?"

aku ''ya zanayu mem, no menoga liudi kagda ya padajdu, eisho adna mashudka ne koshet astanovitsa"

mem ''no, eta tozhe ne maya problema"

aku "mem pazhalusta mem, eta pazledni raz mem"

mem ''net, tee enbe sevodnia"

aku "mem pazhalusta"...adoyai...aku dah abis ayat...

mem "net"

aku "karasho mem, sespasiba vam balshoi"

huhuhu...salah satu drama lambat dtg klas...byk g acteli...hehehehe...

tp yg ni aku citer pasal mmg tuhan nk suruh aku g jumaat...

1st - slalo aku g dgn member aku nek keter die. tp hr tu de ade hal ape ntah. so aku g sendiri.

2nd - aku bole jer g awal, tp aku saje nak call clasmate aku, konun nak tanyer la dah sampai klas ke blom. sekali die br bgn, so aku tgu la die jap bersiap (mandi,sikat rambut,n etc).

3rd - time otw g mashudstop aku ade nampak taxi free, ble jer naik. tp nak save duit la konun.

4th - ermmm ramai gak org tgu mashud. tp xper aku dgn member aku,if lambat same2.

5th - mashud dah sampai, kosong gak la. tapiiii...ni la yg wat aku sakit ati..die terus jer...
sambil jeling kat aku yg tengah melambai mcm menari-nari nak sruh die stop.
aku rase die jeling dgn aku sambil pikir "padan muke ko, inastrani x gune"
wtf...hangin aku 1 badan...

enbe la aku hr jumaat tu dgn sadis nyer. woha.

No comments: